Гідроізоляція мостів
Гідроізоляція естакади
Гідроізоляція шляхопроводів
Гідроізоляція мосту під асфальт
Гідроізоляційні матеріали для мостових споруд
Навіщо здійснювати гідроізоляцію мостів?
На жаль, вже через пару років, на асфальті почнуть з'являтися тріщини, а система водовідведення не справлятиметься з відведенням дощової води, з площини дорожнього покриття.
Тріщиноутворення на мосту
Також, можна спостерігати, що в процесі експлуатації шляхопроводів зона сполучення деформаційного шва з асфальтом, якщо взагалі передбачили встановити деформаційний шов, починає руйнуватися.
Руйнування асфальту вздовж деформаційного шва на мосту
Що потрібно захищати та гідроізолювати на мосту чи естакаді?
Що станеться, якщо вода потраплятиме під асфальт або гідроізоляційне покриття?
Руйнування прольотних будов мосту
Бетон насичуватиметься вологою
-
У зимовий період, волога з рідкого стану, кристалізується у лід, у твердий стан. Відбувається розширення мікропорів у бетоні.
-
При потеплінні лід перетворюється на рідкий стан, а мікропори і мікротріщини в бетоні збільшуються в розмірах, з кожним циклом «заморожування та відтавання». Бетон втрачає свою міцність на стиск і на вигин і перетворюється, згодом на «труху».
-
У нашому кліматі таких циклів за один сезон проходить велика кількість. Відповідно, з кожним роком, при експлуатації транспортних споруд в таких умовах, знижується здатність мостових перекриттів і колон, що несе, що загрожує виходом з ладу інженерної споруди.
- Це призводить не лише до фінансових витрат на ремонт мосту чи незручності водіїв під час перетину об'єкта реконструкції. Насамперед, це безпека та життя людей.
Руйнування мостової споруди
Корозія арматури
-
При контакті з водою металева арматура починає корродувати. Від арматури відколюються мікрочастинки металу, що сприяє розширенню бетону та появі мікротріщин. Наявність тріщин у бетоні дає волозі безперешкодно проникати в тіло конструкції та прискорювати процес руйнування бетонних елементів конструкції мосту.
- Також сама арматура зменшується в діаметрі, тим самим знижує фізико-механічні характеристики об'єкта.
Корозія арматури у балках мосту
Попадання агресивного середовища до бетону
Поява тріщин у бетоні, прискорює проникнення агресивного середовища, разом із водою та повітрям, у конструкцію мосту. Дощова вода, тала вода із солями, рідкі нафтопродукти. Всі ці елементи погіршують стан бетону та арматури.
Які матеріали використовують для гідроізоляції мостів?
Основні вимоги до матеріалів для гідроізоляції мостів
-
Безшовні.
-
Температуростійкість.
-
Еластичність.
-
Міцність.
-
Висока адгезія до основи.
- Стабільна товщина покриття.
Гідроізоляція мосту під асфальт
Бітумно-полімерні рулонні мембрани
Відомі торгові марки бітумної мембрани, що наплавляється
-
Техноеласт-Міст.
-
Bmi Icopal Supermost/Ікопал Міст.
-
Рубітекс-Міст.
- Sika Ergobit та ін.
Рулонна гідроізоляція моста під асфальт
Основні характеристики бітумно-рулонної гідроізоляції для мосту
-
Висока теплостійкість: 140-240 градусів.
-
Товщина: 5 мм.
- Еластичність.
Переваги рулонної гідроізоляції для транспортних споруд
-
Найнижча ціна за м2.
- Укладання асфальту проводиться практично одночасно з монтажем мембрани.
Недоліки рулонної гідроізоляції для транспортних споруд
-
Наявність швів.
-
Середня еластичність.
-
Середня адгезія до основи.
-
Потрібна ідеально рівна основа для укладання.
- Низька продуктивність праці.
Влаштування рулонної гідроізоляції мосту в Україні
Рідина для мостів Бітумно-латексна емульсія для гідроізоляції естакади
Elastofalt Spraykote 90 рідка гума, що напилюється.
Відомі торгові марки мембрани, що напилюється
-
Dorflex.
-
Rapidflex.
-
Masterseal 620.
-
Flexigum.
-
Ультраміст.
-
Технопром-Міст.
-
Раберфлекс 55.
- Бріт та ін.
Переваги напиленої бітумної мембрани для транспортних споруд
-
Еластичність: понад 800%.
-
Безшовні.
-
Температуростійкість.
-
Висока адгезія до основи.
-
Міцність.
-
Ремонтнопридатність.
- Висока продуктивність: до 1000 м2 на зміну.
Недоліки напиленої бітумної мембрани для транспортних споруд
-
Висока вартість м2 щодо рулонної гідроізоляції.
-
Укладання асфальту, через 24 години, після нанесення.
-
Потрібне спеціалізоване обладнання для нанесення.
-
Потрібні кваліфіковані підрядники.
- Температура повітря для нанесення: від +5 градусів.
Поліурія для мостів | Полимочевина для мостових конструкцій
Відомі торгові марки полісечовини для гідроізоляції транспортних споруд
-
MasterSeal M 800.
-
Whitechem.
-
Huntsman.
-
Duayen.
- Sika та ін.
Гідроізоляція мостів полісечовиною
Переваги полісечовини для гідроізоляції транспортних споруд
-
Високий ступінь адгезії до основи.
-
Висока продуктивність виконання робіт.
-
Еластичність.
-
Міцність.
-
Зносостійкість.
-
Хімісткість.
-
Швидкий набір міцності: до 60 с.
- Різноманітна кольорова гама.
Полімочевина гідроізоляція мостів
Недоліки полімочевини для гідроізоляції транспортних споруд
-
Висока ціна щодо рулонної бітумної мембрани.
-
Потрібне спеціалізоване, дороге обладнання.
- Потрібні професіонали підрядники.