ggbetasino
ggbetasino
Каталог товарів
Особистий кабінет
Уподобання (0)
0 товарів
на суму 0 грн
Гідроізоляція мостів в Україні

Гідроізоляція мостів

Гідроізоляція естакади

Гідроізоляція шляхопроводів

Гідроізоляція мосту під асфальт

Гідроізоляційні матеріали для мостових споруд

pin up lucky

Навіщо здійснювати гідроізоляцію мостів?

Відповідь очевидна, щоб продовжити термін експлуатації мостових споруд та захистити міст від руйнування.
 
Хтось скаже, що асфальтове покриття та бітумна емульсія, яку розливають перед укладанням асфальтобетонної суміші, створює водонепроникне покриття для конструкції моста або переходу, можливо і так.
 

На жаль, вже через пару років, на асфальті почнуть з'являтися тріщини, а система водовідведення не справлятиметься з відведенням дощової води, з площини дорожнього покриття.

Волога починає проникати під асфальт.
 Гидроизоляция мостов в Украине

Тріщиноутворення на мосту

Також, можна спостерігати, що в процесі експлуатації шляхопроводів зона сполучення деформаційного шва з асфальтом, якщо взагалі передбачили встановити деформаційний шов, починає руйнуватися.

Вода дуже швидко знаходить слабкі місця у дорожньому покритті мосту та проникає в бетон.
 

Гидроизоляция мостов в Украине

Руйнування асфальту вздовж деформаційного шва на мосту

Що потрібно захищати та гідроізолювати на мосту чи естакаді?

Після виконання ремонту або влаштування нової бетонної основи, коли підрядники виходять на фінішну пряму і готові укладати асфальтобетонне або цементобетонне покриття, саме тоді наносять гідроізоляцію під асфальт або бетонну плиту.
 
Гідроізоляція шляхопроводу або мосту під асфальт, повинна мати високі характеристики по температуростійкості, еластичності та міцності.
 
Температуростійкість гідроізоляційного покриття повинна бути вищою за температуру асфальту.
 
При укладанні асфальту, захисне покриття, не повинно розплавитися і стати непридатним. Якщо асфальт зможе пропалити гідроізоляційний шар, то це вже дефект, який знизить показники водонепроникності для мостової споруди.
 
Відповідно, ви отримуєте перспективне місце протікання для вологи в тіло бетонної конструкції споруди.
 

Що станеться, якщо вода потраплятиме під асфальт або гідроізоляційне покриття?

 Гидроизоляция мостов в Украине

Руйнування прольотних будов мосту

Бетон насичуватиметься вологою

  • У зимовий період, волога з рідкого стану, кристалізується у лід, у твердий стан. Відбувається розширення мікропорів у бетоні.

  • При потеплінні лід перетворюється на рідкий стан, а мікропори і мікротріщини в бетоні збільшуються в розмірах, з кожним циклом «заморожування та відтавання». Бетон втрачає свою міцність на стиск і на вигин і перетворюється, згодом на «труху».

  • У нашому кліматі таких циклів за один сезон проходить велика кількість. Відповідно, з кожним роком, при експлуатації транспортних споруд в таких умовах, знижується здатність мостових перекриттів і колон, що несе, що загрожує виходом з ладу інженерної споруди.

  • Це призводить не лише до фінансових витрат на ремонт мосту чи незручності водіїв під час перетину об'єкта реконструкції. Насамперед, це безпека та життя людей.
Як ми можемо спостерігати, падіння мостів відбувається повсюдно не лише в Україні, а й у всьому світі.
 Гидроизоляция мостов в Украине

Руйнування мостової споруди

Корозія арматури

  • При контакті з водою металева арматура починає корродувати. Від арматури відколюються мікрочастинки металу, що сприяє розширенню бетону та появі мікротріщин. Наявність тріщин у бетоні дає волозі безперешкодно проникати в тіло конструкції та прискорювати процес руйнування бетонних елементів конструкції мосту.

  • Також сама арматура зменшується в діаметрі, тим самим знижує фізико-механічні характеристики об'єкта.

 Гидроизоляция мостов в Украине

Корозія арматури у балках мосту

Попадання агресивного середовища до бетону

Поява тріщин у бетоні, прискорює проникнення агресивного середовища, разом із водою та повітрям, у конструкцію мосту. Дощова вода, тала вода із солями, рідкі нафтопродукти. Всі ці елементи погіршують стан бетону та арматури.

Які матеріали використовують для гідроізоляції мостів?

В основному, застосовують бітумно-полімерні рулонні мембрани, рідку гуму або бітумно-емульсійну мастику, що напилюється, поліурію, вона ж полемочина і інші гібридні види полімерних смол.

ggbetting

Основні вимоги до матеріалів для гідроізоляції мостів

  • Безшовні.

  • Температуростійкість.

  • Еластичність.

  • Міцність.

  • Висока адгезія до основи.

  • Стабільна товщина покриття.

 Гидроизоляция мостов в Украине

Гідроізоляція мосту під асфальт

Бітумно-полімерні рулонні мембрани

Один з економічних і звичних для замовників матеріалів, це спеціалізовані бітумні мембрани, що наплавляються, або по-старому «Рубероїд».
 
Даний вид гідроізоляції для прольотних будов естакади або мосту не варто плутати з покрівельними матеріалами.
 
Рулонна гідроізоляція для мосту має інші фізико-механічні характеристики.
 
Наплавлюваний, гарячим способом руберойд, може застосовуватися для бетонних та металевих основ.

Ideabank

Відомі торгові марки бітумної мембрани, що наплавляється

  • Техноеласт-Міст.

  • Bmi Icopal Supermost/Ікопал Міст.

  • Рубітекс-Міст.

  • Sika Ergobit та ін.

 Гидроизоляция мостов в Украине

Рулонна гідроізоляція моста під асфальт

Основні характеристики бітумно-рулонної гідроізоляції для мосту

  • Висока теплостійкість: 140-240 градусів.

  • Товщина: 5 мм.

  • Еластичність.

Переваги рулонної гідроізоляції для транспортних споруд

  • Найнижча ціна за м2.

  • Укладання асфальту проводиться практично одночасно з монтажем мембрани.

 ggbettingonline

Недоліки рулонної гідроізоляції для транспортних споруд

  • Наявність швів.

  • Середня еластичність.

  • Середня адгезія до основи.

  • Потрібна ідеально рівна основа для укладання.

  • Низька продуктивність праці.

Гидроизоляция мостов в Украине

Влаштування рулонної гідроізоляції мосту в Україні

У гідроізоляції мостів, як і в гідроізоляції покрівлі, використовуючи рулонні матеріали, ви завжди отримуєте шви.
 
Шви – це найслабше місце у рулонній гідроізоляції.
 
Насамперед, волога надходить під гідроізоляційний килим, на швах. Згодом шви розходяться, усихають, деформуються, що призводить до утворення отворів і проникнення вологи.
 

pin up lucky

Рідина для мостів Бітумно-латексна емульсія для гідроізоляції естакади

Двокомпонентна, однокомпонентна, еластична, латексна бітумно-полімерна емульсія.
 
Напилювана мастика для гідроізоляції моста, наноситься на бетонну основу за допомогою спеціалізованого обладнання.
 
Після полімеризації рідка гума утворює монолітну, однорідну, еластичну безшовну систему гідроізоляції.
 

Гидроизоляция мостов в Украине

Elastofalt Spraykote 90 рідка гума, що напилюється.

Відомі торгові марки мембрани, що напилюється

Переваги напиленої бітумної мембрани для транспортних споруд

  • Еластичність: понад 800%.

  • Безшовні.

  • Температуростійкість.

  • Висока адгезія до основи.

  • Міцність.

  • Ремонтнопридатність.

  • Висока продуктивність: до 1000 м2 на зміну.

megogo

Недоліки напиленої бітумної мембрани для транспортних споруд

  • Висока вартість м2 щодо рулонної гідроізоляції.

  • Укладання асфальту, через 24 години, після нанесення.

  • Потрібне спеціалізоване обладнання для нанесення.

  • Потрібні кваліфіковані підрядники.

  • Температура повітря для нанесення: від +5 градусів.

Поліурія для мостів | Полимочевина для мостових конструкцій

Полімочевина для гідроізоляції мосту, набирає популярності у всьому світі.
 
Такий вид напилюваної гідроізоляції для штучних інженерних споруд, можна назвати високотехнологічним, на сьогоднішній день, оскільки має дуже високі: фізичні, механічні та хімічні характеристики.

Відомі торгові марки полісечовини для гідроізоляції транспортних споруд

  • MasterSeal M 800.

  • Whitechem.

  • Huntsman.

  • Duayen.

  • Sika та ін.

Гидроизоляция мостов в Украине

Гідроізоляція мостів полісечовиною

Переваги полісечовини для гідроізоляції транспортних споруд

  • Високий ступінь адгезії до основи.

  • Висока продуктивність виконання робіт.

  • Еластичність.

  • Міцність.

  • Зносостійкість.

  • Хімісткість.

  • Швидкий набір міцності: до 60 с.

  • Різноманітна кольорова гама.

 Гидроизоляция мостов в Украине

Полімочевина гідроізоляція мостів

Недоліки полімочевини для гідроізоляції транспортних споруд

  • Висока ціна щодо рулонної бітумної мембрани.

  • Потрібне спеціалізоване, дороге обладнання.

  • Потрібні професіонали підрядники.

ggbetting

Висновок

Здійснювати гідроізоляцію транспортних штучних споруд, конче необхідно і обов'язково.
 
Вибір технологій дозволяє підібрати різні варіанти, щодо вашого бюджету, технічного завдання або проекту.
 
Але застосування інноваційних гідроізоляційних технологій дає безліч переваг для вашого бізнесу перед конкурентами на презентаціях, а також отримати унікальну можливість брати участь у складних, але високомаржинальних проектах.
 

"Здійснюйте гідроізоляцію мостів ефективно"

 
Якщо ця стаття вам сподобалася і була корисною,
поділіться їй у соцмережах - це допоможе вашим друзям дізнатися про неї та підтримає наш проект.
 
Дякую!